"У СПIВПРАЦI - РЕЗУЛЬТАТ" - 30 Березня 2013 - дитячий садочок "СОнечко"

 ВІТАЄМО  ВАС   НА   НАШОМУ   САЙТІ !!!    
Меню сайту
Категорії розділу
МЕТОДИЧНА СКРИНЬКА [12]
відкриті перегляди занять, семінари,педради
ПРАВИЛА ДЛЯ БАТЬКІВ [1]
ВИХОВАТЕЛЮ В СКАРБНИЧКУ [8]
консультації, інформація
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ [3]
закони,накази,положення
ДЛЯ ВАС БАТЬКИ [12]
інформація,консультації,поради, законодавчі акти
УМІЛІ РУЧЕНЯТА [2]
ДЖЕРЕЛЬЦЕ [1]
ЛІТО [1]

Архів записів
Міні-чат
200
Наше опитування
За якими критеріями Ви обираєте дитячий садок?
Всего ответов: 16
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Календар
«  Березень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Головна » 2013 » Березень » 30 » "У СПIВПРАЦI - РЕЗУЛЬТАТ"
16:17
"У СПIВПРАЦI - РЕЗУЛЬТАТ"


                       Адаптація дитини до нових умов – надзвичайно складний період. Одні діти звикають швидко, інші реагують на зміни життєвих обставин дуже болісно. Тому головне завдання педагога, який приймає дитину в дошкільний заклад,- створити всі  можливі умови для полегшення  її адаптації, зокрема - налагодити взаємодію з її родиною.

                 Під час першого знайомства з батьками малюка проводимо бесіду й анкетування, спрямовані на вивчення специфіки сімї : її складу,умов життя, віку батьків, рівня їх обізнаності в питаннях виховання тощо. На підставі аналізу розвитку дитини фіксуємо її фізичні та психічні особливості. З батьками кожної дитини спілкуємося індивідуально,даємо рекомендації щодо поліпшення її адаптації до умов дошкільного закладу. Щоб якомога повніше ознайомити батьків з умовами та режимом перебування дитини в дошкільному закладі,проводимо екскурсію груповими приміщеннями. Тут батьки знайомляться із вихователями своєї групи,дізнаються,де дитина спатиме,вмиватиметься,гратиметься. Вони отримують від вихователя інформацію про те,які іграшки, навчальні посібники,дитячі книжки є в групі, які культурно-гігієнічні навички треба прищеплювати дитині, що важливо врахувати,щоб правильно організувати її життя вдома.

                   Така співпраця дає батькам змогу отримати педагогічні знання та вміння,по-іншому поглянути на потреби своєї дитини,переглянути попередній досвід виховання. Але досягти цього можна лише за умови становлення довіри та розуміння між батьками та вихователями дошкільного закладу. Але щоб встановити необхідні контакти,домогтися взаєморозуміння можна лише за умов досконалого володіння навичками спілкування. Вихователь має враховувати ы конкретно ситуацію,й особливості партнерів по спілкуванню.

            Для налагодження діалогу з родинами вихованців педагогу слід проявити свою зацікавленість, переконати батьків у тому,що ъх уважно слухають ы ,головне,-чують. Досягнути цього допомагають різні способи комунікації: активне слухання,контакт очей,доречний комплімент,привітна усмішка тощо. Важливо створити емоційно-позитивну атмосферу зацікавленість розмови,спільного розв’язання проблем. Адже звичайні спостереження,анкетування й бесіди дають неповну картину особливостей виховання дітей у родині,оскільки батьки не розкривають до кінця характер совах взаємин з дітьми,а іноді просто приховують певну інформацію.

                 Такі підходи до взаємодії з батьками дітей раннього віку підвищує їхню відповідальність за виховання дітей у родині, розвиває педагогічну активність - показник зацікавленого ставлення до виховання своїх дітей. У дошкільному навчальному закладі формується сприятлива емоційна атмосфера для співпраці між батьками і педагогами, що дає змогу забезпечити спільний успіх у справі розвитку виховання і соціалізації дітей раннього віку.

 

Категорія: ВИХОВАТЕЛЮ В СКАРБНИЧКУ | Переглядів: 202 | Додав: админ | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]