РОЗВИТОК ЧУТТЄВОЇ ТА ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. - 22 Лютого 2012 - дитячий садочок "СОнечко"

 ВІТАЄМО  ВАС   НА   НАШОМУ   САЙТІ !!!    
Меню сайту
Категорії розділу
МЕТОДИЧНА СКРИНЬКА [12]
відкриті перегляди занять, семінари,педради
ПРАВИЛА ДЛЯ БАТЬКІВ [1]
ВИХОВАТЕЛЮ В СКАРБНИЧКУ [8]
консультації, інформація
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ [3]
закони,накази,положення
ДЛЯ ВАС БАТЬКИ [12]
інформація,консультації,поради, законодавчі акти
УМІЛІ РУЧЕНЯТА [2]
ДЖЕРЕЛЬЦЕ [1]
ЛІТО [1]

Архів записів
Міні-чат
200
Наше опитування
За якими критеріями Ви обираєте дитячий садок?
Всего ответов: 16
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Календар
«  Лютий 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829

Головна » 2012 » Лютий » 22 » РОЗВИТОК ЧУТТЄВОЇ ТА ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
18:46
РОЗВИТОК ЧУТТЄВОЇ ТА ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
Виховувати творчу людину без краси неможливо. Прекрасне – вічне джерело духовності, натхнення, творчості. І, якщо люди втратять здатність відчувати красу, разом з нею вони втратять і людяність.
Враження, отримані в дошкільному дитинстві, відкладаються у пам’яті на все життя і зумовлюють подальший розвиток людини. Адже основи майбутньої творчості особистості зароджуються саме під час емоційного сприйняття дитиною навколишньої дійсності. Дитина сприймає світ через призму нашого світосприйняття. Саме своєю здатністю помічати красу, відчувати й емоційно переживати її ми і в дитині пробуджуємо здатність сприймати прекрасне.

Організація зображувальної діяльності.

Зображувальна діяльність має великий потенціал для естетичного та творчого розвитку дітей. І наше завдання – максимально реалізувати цей потенціал. Заняття з малювання слід проводити так, щоб кожне з них стало для дітей зустріччю з прекрасним – з природою, людиною, світом мистецтва. Для цього в структуру заняття бажано включати хвилинки милування, під час яких залучаються до сприйняття об’єкту милування всі органи чуття дітей. Чим більше органів чуття беруть участь у сприйманні навколишнього світу, тим повнішими будуть уявлення, глибшим пізнання. Сприймаючи красу, не можна поспішати. Будь-яке захоплення починається з мовчазного споглядання, адже мовчанням іноді можна сказати більше, ніж словами.

Ознайомлення з художнім приладдям та матеріалами.

Від того як ставиться дитина до маленької речі, залежить її ставлення до великого світу. Треба змалечку навчити дітей бачити за кожною річчю її історію, характер, якусь таємницю. Тож і навчання малювання бажано починати з ознайомлення дітей із художнім приладдям та матеріалами. На заняттях "Подорож до майстерні художника”, "Пензлик та його друзі”, "Таємниця акварелі” діти молодшого дошкільного віку дізнаються багато цікавого про олівці, гуаш, акварель, пензлик, звичайну та воскову крейду. Аби заспівати пісню, необхідно підготувати голос у розспіві. А до малювання необхідно підготувати руку, щоб її рухи були впевнені, вільні, точні тому на занятті слід використовувати такі сенсомоторні вправи, як "Пензлик танцює”, "Пензлик стрибає”, "Олівець на прогулянці”. Під час занять з дітьми середнього віку поглиблюються знання про властивості вже знайомих матеріалів, а також треба ознайомлювати із новими – пастеллю та вугликом ( "Світ пастелі”, "Народження вуглика”). Продовжуємо формувати у дітей навички роботи з художнім приладдям. Діти старшого дошкільного віку вже впевнено працюють із художнім приладдям та різними матеріалами: радісно вітаються з пензликом, із насолодою дарують прозору воду акварелі, ніжно тримають пальцями пастель.

Ознайомлення дітей з кольором.

Заняття з малювання відкривають для дитини цілий світ розмаїття барв, захоплюють таємницею народження кольору, викликають естетичну насолоду ("День народження синьої фарби”, "Таємниця зеленої фарби”). Розповідаючи дітям, як утворюються складні кольори ( оранжевий, зелений, фіолетовий), можна створити атмосферу фантастичної казки, вякій беруть участь і самі діти. Вони спостерігають за "зустріччю” двох основних фарб, пригадують їхні характери, особливості, допомагають у створенні нового кольору. Дітей середнього дошкільного віку ознайомлюють з кольорами та деякими їх відтінками, утвореними від поєднання білого з червоним, синім, чорним, фіолетовим, зеленим ("Ознайомлення із салатним кольором”, "Дружба кольорів у бузку”, "Народження рожевої фарби”).

Використання гри та психогімнастики на заняттях із малювання.

Враховуючи те, що провідною діяльністю дошкільників є гра, її можна широко використовувати на заняттях із малювання. У грі дитина здатна перетворитися на будь-який казковий персонаж і відтворити його характерні особливості. Саме граючись,дитина з легкістю вживається в образ і насправді переживає всі його почуття. Допомагають зрозуміти характер образу і психологічні етюди, зокрема такі, як "Я – сонце”, "Я - хмаринка”, "Я – дерево” і т.д. Пережиті емоції та почуття діти передають у малюнках за допомогою ліній, мазків, кольору.

Вплив музики на емоційну сферу дошкільників.

Музика – бажана гостя на заняттях з малювання. Вона допомагає нам створит свято краси, надати сприйманню емоційності, доповнює барвисту мову живопису мелодією любові, зароджує у дітей натхнення та бажання творити. Мистецтво, яке не захоплює, не може виховати яскраву особистість.

Роль слова у емоційному сприйнятті.

Ознайомлюючись зі світом художника на заняттях з малювання, діти стикаються з новими словами. Ураховуючи особливості дошкільників, треба так пояснити значення цих слів, щоб діти мали можливість сприйняти їх емоційно, зацікавлено, граючись. Глибоке чуттєве сприйняття слова допомагає формувати у дітей художньо-образне асоціативне мислення і бачити життя очима художника. Далеко не кожна дитина може стати професійним художником, але кожна може навчитись помічати навколо себе красу, емоційно реагувати на неї, продовжувати її у своїй душі, думках, діях, творіннях.
Якщо ми навчимо дітей помічати красу навколо себе, бачити незвичайне у звичайнісінькому, дивуватися, захоплюватися красою, то подаруємо майбутньому людей, спроможних оберігати світ як диво і створювати красу своїм життям. Прекрасна людина, яка створює красу!

Категорія: ВИХОВАТЕЛЮ В СКАРБНИЧКУ | Переглядів: 1474 | Додав: Адміністрація | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]