ПІЗНАЄМО СВІТ ПАЛЬЧИКАМИ - 22 Лютого 2012 - дитячий садочок "СОнечко"

 ВІТАЄМО  ВАС   НА   НАШОМУ   САЙТІ !!!    
Меню сайту
Категорії розділу
МЕТОДИЧНА СКРИНЬКА [12]
відкриті перегляди занять, семінари,педради
ПРАВИЛА ДЛЯ БАТЬКІВ [1]
ВИХОВАТЕЛЮ В СКАРБНИЧКУ [8]
консультації, інформація
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ [3]
закони,накази,положення
ДЛЯ ВАС БАТЬКИ [12]
інформація,консультації,поради, законодавчі акти
УМІЛІ РУЧЕНЯТА [2]
ДЖЕРЕЛЬЦЕ [1]
ЛІТО [1]

Архів записів
Міні-чат
200
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 62
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Календар
«  Лютий 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829

Головна » 2012 » Лютий » 22 » ПІЗНАЄМО СВІТ ПАЛЬЧИКАМИ
19:01
ПІЗНАЄМО СВІТ ПАЛЬЧИКАМИ
Про особливу роль дрібної та загальної моторики у фізичному, мовленнєвому та інтелектуальному розвитку дітей знають усі. Від народження маляти дорослі приділяють значну увагу тренуванню його пальчиків.
Головний орієнтир сучасної освіти – дитиноцентризм, відповідно першочерговими завданнями педагога є плекання дитячої особистості, забезпечення її повноцінного розвитку та реалізації потенціалу, сприяння пізнанню малюком його внутрішнього "Я” та довкілля.
Дитина пізнає світ передусім органами чуття: розглядає його і прислухається до розмаїття звуків, досліджує на дотик, на смак, на запах. Взаємодія з оточенням неможлива без рухової діяльності малюка. Чим більше дитина рухається, тим активніша її пізнавальна діяльність, тим повніший та інтенсивніший її розвиток.
Від розвитку дрібної та загальної моторики прямо пропорційно залежить розвиток інтелекту, мовлення, уваги, пам’яті, зорового аналізатора. Навички дрібної моторики допомагають дитині обстежувати, аналізувати, порівнювати, класифікувати довколишні предмети і відповідно краще розуміти світ, у якому вона живе. Прості рухи кистей допомагають зняти загальну напругу, що сприяє покращенню вимови звуків, побудові логічно правильних, семантично зв’язаних висловлювань. Саме тому тренування пальців рук, розвиток дрібної моторики є необхідним стимулом інтенсивного розвитку мовлення дитини і набуває особливого колекційного спрямування в роботі з дітьми.
Роботу з розвитку дрібної моторики варто починати якомога раніше. При цьому необхідно дозувати таку тренувальну роботу, аби вона дарувала лише радість та задоволення. Різноманітні вправи та завдання для пальчиків не тільки сприяють розвитку мовлення та інтелектуальних здібностей дитини, а й допомагають організувати діяльність маляти впродовж дня, відволікти, розвеселити, забезпечити психологічний комфорт. Крім того, систематичне проведення пальчикових вправ забезпечує розвиток рухливості руки, готує її до письма.
Пізнаємо світ пальчиками.
1.”Пальчикові вправи та ігри з віршованим супроводом”.
Завдання цього розділу допомагають розвивати дрібну моторику дітей, координацію рухів, сприяти загальному інтелектуальному та мовленнєвому розвитку, готувати руку малюка до письма, формувати вміння працювати за вказівкою, інсценізувати зміст віршів за допомогою рухів рук.
2. "Казкотерапія як засіб розвитку дрібної моторики”.
Завдання розділу спрямовані на активізацію рухливості кисті та зорової уваги вихованців, розвиток у них спритності, гнучкості, зміцнення м’язів рук. Допомагає дітям удосконалювати їхні акторські та творчі здібності, залучає їх до театрально-ігрової діяльності, сприяє розвитку уяви, образного мислення, фантазії, мовлення.
3. "Етюди з психогімнастики”.
Дозволяють формувати і розвивати вміння дітей розпізнавати й аналізувати свої дії, емоції та корегувати їх, вибирати види діяльності, відображати своє ставлення до дійсності у грі. Завдання розвивають емоційно-вольову сферу, пам’ять, увагу, спостережливість.
4.”Фізкультхвилинки”.
Цей розділ спрямований на розвиток дрібної моторики та рухів усього тіла, координацію рухів, вміння орієнтуватися у просторі.
5.”Корекційно-розвивальні завдання з використанням хромотерапії”.
Завдання сприяють формуванню у дітей розуміння сенсорних понять: колір, форма, величина; розвивають вміння дитини класифікувати предмети та геометричні фігури, впорядковувати події за хронологією, аналізувати свої дії.
6.”Ігри з піском”.
Ці завдання допомагають педагогам формувати вміння дітей розрізняти на дотик властивості піску та сипких речовин, робити відтиски дрібними предметами, руками, малювати паличко та вказівним пальцем візерунки й цифри. Ігри з піском розвивають творчий потенціал дитини, активізують просторову уяву, образно-логічне мислення, тренують дрібну моторику рук.


Категорія: ВИХОВАТЕЛЮ В СКАРБНИЧКУ | Переглядів: 700 | Додав: Адміністрація | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]