дитячий садочок "СОнечко" - ЗІРОЧКИ

 ВІТАЄМО  ВАС   НА   НАШОМУ   САЙТІ !!!    
Меню сайту
Категорії розділу
МЕТОДИЧНА СКРИНЬКА [12]
відкриті перегляди занять, семінари,педради
ПРАВИЛА ДЛЯ БАТЬКІВ [1]
ВИХОВАТЕЛЮ В СКАРБНИЧКУ [8]
консультації, інформація
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ [3]
закони,накази,положення
ДЛЯ ВАС БАТЬКИ [12]
інформація,консультації,поради, законодавчі акти
УМІЛІ РУЧЕНЯТА [2]
ДЖЕРЕЛЬЦЕ [1]
ЛІТО [1]

Архів записів
Міні-чат
200
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 62
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

  

 

                                       Середня група " З І Р О Ч К И "    

                                                                                        /ДІТИ 5-ГО РОКУ ЖИТТЯ/

       

                               Вихователі:                                   Помічник вихователя:

           Люта Оксана Анатоліївна                     Павловська Людмила Володимирівна

           Добровольська Валентина Федорівна

           Дмитренко Алла Миколаївна               

 

 

 

                                            

 

              Дитина за своєю природою дослідник,

 

                                               дослідник  і ще раз дослідник.
                                                                                           Г. Альтшуллер
 
        Дитячий садок - це особливий світ любові і добра, зі своїми радощами і прикрощами, переживаннями і досягненнями, в якому дитина пізнає навколишній світ та опановує своє місце в ньому. Навчально-виховний процес вихователі групи спрямовують на створення умов для повноцінного, різнобічного розвитку дитини, зміцнення здоров'я і забезпечення емоційного благополуччя.
 
               
 
                               
     Створюючи предметно-розвивальне середовище, педагоги прагнуть зробити його інформативно багатим, що забезпечується різноманіттям дидактичного та інформаційного матеріалу. Всі компоненти розвивального середовища поєднуються між собою за змістом, художнім вирішенням, забезпечують змістовне спілкування дорослих і дітей.
 
    
                 
  
 
     Особливу увагу педагоги приділяють пошуково-дослідницькій діяльності, в якій дитина прагне до нових вражень, допитливості, постійного бажання пізнавати нове. Для цього у групі створено "Куточок експериментування", в якому знаходяться всі необхідні матеріали для проведення різноманітних дослідів.
 
                      
     Вихователі люблять своїх вихованців, піклуються про них та зроблять усе, щоб дошкільне дитинство в дитячому садку було радісним, змістовним цікавим та щасливим!!!