дитячий садочок "СОнечко" - Дитячий світ

 ВІТАЄМО  ВАС   НА   НАШОМУ   САЙТІ !!!    
Меню сайту
Категорії розділу
МЕТОДИЧНА СКРИНЬКА [12]
відкриті перегляди занять, семінари,педради
ПРАВИЛА ДЛЯ БАТЬКІВ [1]
ВИХОВАТЕЛЮ В СКАРБНИЧКУ [8]
консультації, інформація
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ [3]
закони,накази,положення
ДЛЯ ВАС БАТЬКИ [12]
інформація,консультації,поради, законодавчі акти
УМІЛІ РУЧЕНЯТА [2]
ДЖЕРЕЛЬЦЕ [1]
ЛІТО [1]

Архів записів
Міні-чат
200
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 62
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031



        Є якась незбагненна правда, вища мудрість життя, що саме в наш важкий час, в складну епоху чергової економічної кризи  дедалі  сильнішає спрага нових духовних орієнтирів. 
Єдиний  вихід   у  теперішній   ситуації - це моральність,чистота мислення і серця, культура
і духовність. Ось тому, надзвичайно важливо сьогодні, дати  дітям, маленьким громадянам   України, уявлення  про державу, права та обов`язки, формувати людські чесноти, початкові уявлення про норми моралі, гуманне ставлення до навколишнього. 


Науково - методична проблема, над якою працює колектив нашого дошкільного закладу на 
протязі останніх років
 сформована саме так: 


 "Шляхи  удосконалення роботи з формування духовної культури у дітей в сучасному 
дитячому садку"

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
     Необхідність обґрунтування теоретичних засад духовного виховання зумовлена низкою
соціальних, науково- педагогічних та психологічних чинників. І якщо в широкому соціальному
контексті сьогодні ще зарано говорити про гуманізацію суспільних відносин, то втілення ідей 
гуманізму, духовності на рівне педагогічної системи не просто реальна, а й конче необхідна
справа.

      Поєднуючи моральний, духовний і соціальний компоненти виховного процесу, ми 
спрямовуємо його на всебічний розвиток особистості, який реалізується в гармонії із зовнішнім
світом та із самим собою. У процесі прилучення до цього світу дитина набуває соціальної
компетентності: в неї виробляються навички свідомої дисципліни, свідоме ставлення до себе 
самої як особистості, рівноправної з іншими, формується інтерес до тих, хто її оточує,
до спілкування з ними, готовність сприймати їхній соціальний досвід, а також співпереживання,
співчуття, бажання робити добро.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
     Поряд з традиційними засобами духовного виховання дошкільників (заняття, бесіди, ігри, 
читання художньої літератури, зустрічі з цікавими людьми) ми використовуємо:

              - уроки Добра і Краси;

             -етичні розповіді В.Сухомлинського;

              - етичні казки;

               - подорож до країни Милосердя;
  
  - дні добрих справ;

               - психотехнології (гімнастика почуттів, енергетичні вправи «Жива вода», «Тепло рук
                 друга»);

               - ігрові технології («Квітка доброти», «Дзвіночки совісті», «Промінчик людяності»);

               - ситуації морального вибору;

               - складання родового дерева;

               - театралізовані вистави : "Гостини", "Вітання з днем народження" та ін.

      Свято   в  житті дитини  – це той  радісний і  барвистий   острівок  у  
плинному житті, до якого завжди прагнеш і який назавжди залишається з тобою.
    Де свято – там і сміх, радість, позитивні емоції, щасливі хвилини, приємні хвилювання,
здійснення бажань.
     Такі події надовго запам’ятовуються дітям, пробуджують в дитячих сердечках добро
і радість, любов і надію, бажання стати кращими.
     Діти нашого дошкільного закладу – активні учасники всіх районних свят, розваг,
де вони проявляють свої таланти маленьких артистів, спортсменів.

     

  Переможці осіннього спортивного свята "Тато, мама, я – спортивна сім`я"-
                                         – родина Кващука Олега.